A mai napon óriási sorok jelentek meg mind a Telenor, mind a Telekom ügyfélszolgálatai előtt a hamarosan életbe lépő jelentős díjemelés miatt - illetve az utóbbit megakadályozni akaró ügyfelek miatt. Rengetegen szeretnék ugyanis jelezni a két szolgáltatónak, hogy nem fogadják el az utóbbi által javasolt kétoldalú szerződésmódosítást, amit ha megtesznek, jelenlegi díjaik maradnak már érvényben.

A probléma különösen a Telenor ügyfeleit sújtja, akiknek már csak keddig maradt idejük a fenti visszajelzésre, és akik így nagyobb mennyiségben rohanták meg az ügyfélszolgálatot. Annyira, hogy a kék szolgáltató esetében már a telefonos ügyfélszolgálatot is nehezen lehetett ma elérni.

Pedig az új díjszabás el nem fogadását a szolgáltatók bármely ügyfélszolgálati csatornáján át lehet jelezni - így például weblapjukon át is, ahol gyakorlatilag semennyit nem kell várni és egy perc alatt bárki megteheti az alacsonyabb díjszabás érvényben tartásához szükséges nyilatkozatot. Az ezzel kapcsolatos minden tudnivalót részletesen kiveséztünk a hét végén megjelent cikkünkben.

Aki erről már mindent tud és csak a szolgáltatók ügyfélszolgálati űrlapját keresi, az a Telekom esetében ide bökjön, ha pedig Telenor-előfizető, akkor ide kattintson.