[MT] A Magyar Telekom nemrégiben bejelentette, egy új működési struktúra kialakításával ügyfelei még korszerűbb és hatékonyabb kiszolgálására törekszik. Alaptevékenységét az új online képességek és a digitális otthon irányában bővíti, és tovább erősíti jelenlétét a nem hagyományos üzleti területeken is. A technológiák közötti átjárhatóság, valamint az egyszerűbb és átláthatóbb működés iránti igény hívta életre, hogy a márkastratégia terén is változásokat foganatosítson.

Ennek szellemében 2013 folyamán egységesíteni kívánja márkastruktúráját: a jelenlegi erős piaci márkák értékeit megőrizve, azokat középtávon egyetlen márkává ötvözi. A Telekom márkanevet, amelyet a Magyar Telekom eddig saját márkás, nem hagyományos (non-core) és üzleti szolgáltatásaihoz kapcsolt, a jövőben minden, a lakosságnak és a kis- és középvállalatoknak kínált szolgáltatására kiterjeszti.

A cél, hogy az ügyfelek a jövőben egy márkanév alatt érhessenek el minden szolgáltatást, legyen az mobil- vagy vezetékes telefon, otthoni vagy mobilinternet, interaktív tévé, egészségügyi vagy biztosítási szolgáltatás. Ugyanakkor az egy T márka bevezetése nem érinti a nagyvállalati ügyfélkört, akik számára a Telekom csoport tagvállalata, a T-Systems Magyarország továbbra is T-Systems márkanév alatt nyújt teljes körű távközlési és IT infrastruktúra-, alkalmazásfejlesztési, illetve rendszerintegrációs szolgáltatásokat.

A Telekom az egységes márkanév bevezetésével párhuzamosan új arculatot vezet be, amely könnyebben azonosítható, frissebb, dinamikusabb élményt kiváltó megjelenést biztosít a márkának. A megújított arculat lehetővé teszi, hogy a Telekom márka az eddig megszokottnál is markánsabban jelenjen meg az erős versenyben működő telekommunikációs piacon, az új üzleti területeken és a partneri együttműködések során.

"Ügyfeleinkkel való kommunikációnkat egyszerűsíti és segíti, hogy jól beazonosítható egy márkaként jelenünk meg a jövőben a hazai piacon is – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom elnök-vezérigazgatója. – Törekvésünk, hogy az ügyféligények változására rugalmasan reagálva képesek legyünk kiaknázni az új, innovatív szolgáltatási lehetőségeket, valódi ügyfélélményt kínálva mind lakossági, mind kis- és középvállalati, mind pedig nagyvállalati előfizetőink számára.