Május 20-tól megújult honlappal üdvözli meglévő és leendő ügyfeleit a Magyar Telekom. A havonta átlagosan 3,5 milliószor felhívott portál a most végrehajtott változásoknak köszönhetően átláthatóbbá vált, ráadásul tovább egyszerűsödött rajta az ügyintézés és vásárlás is.

Az átdolgozás keretében a szolgáltató drasztikusan egyszerűsített az oldal menüstruktúráját és könnyebbé tette a navigációt az oldalon. A lakossági ügyfelek a megújulást követően mindent egy helyen találnak meg, legyen szó mobil- vagy otthoni ajánlatról, készülékről.

A megújult Telekom honlapA megújult Telekom honlap

A legkeresettebb funkciók egy helyen: Az ügyfelek által leggyakrabban használt funkciók (pl. számlabefizetés, Webmail, Domino feltöltés) egy helyen, ikonok formájában jelennek meg a Lakossági, Üzleti és Rólunk menüpontok nyitóoldalán.

Az ügyfelek ezentúl kényelmesebben, egy helyen, a Belépés oldalon jelentkezhetnek be az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra. Egységes kosárkezelés, egyszerűbb vásárlás: Az online vásárláskor mostantól egy egységes kosárba kerülnek a mobil és otthoni vásárlások, nem kell kosarat választani.

A honlap mellett megújult a Telekom fiók is, amelyet 2015 nyarán vezetett be a Telekom, és mára több mint 600 ezer előfizetést kezelnek itt az ügyfelek. A Telekom fiók révén egy, közös online felületen, egykapus belépéssel érhetik el és kezelhetik otthoni, mobil és üzleti előfizetéseiket az ügyfelek.

A mostani újításoknak köszönhetően az előfizetések sorrendje szabadon változtatható lesz, az otthoni előfizetők pedig egyszerűen, online igényelhetnek új jelszót az eredeti jelszó elfelejtése esetén.