A jövőben kellemetlen meglepetéssel szembesülhetnek azok az iPhone-vásárlók, akik kétes forrásból szerezték be készülékeiket, és befáradnak egy Apple-márkaboltba a szerkezet javítása végett. Az ottani munkatársak ugyanis a jövőben megtagadják majd a munkát az említett mobilokon, ha kiderül azokról, hogy elveszett vagy ellopott telefonról van szó esetükben.

Mindeddig ez nem jelentett problémát, ha a készülékeken nem volt engedélyezve a FindMyPhone szolgáltatás, vagy az azt a szervizbe bevivő személy le tudta tiltani azt. Az Apple ugyanis csak akkor nem volt hajlandó javítani a telefont, ha ezeken a felhasználó nem tudta letiltani ezt - ami egyben a jogszerű tulajdonlás ha nem is túl megbízható, de legalább felületes ellenőrzését is szolgálta.

A jövőben azonban nem lesz elég a letiltott FindMyPhone, hanem azt is ellenőrizni fogják a márkaszervizben, hogy a telefon szerepel az ellopott készülékek nyilvántartására szolgáló globális adatbázisban, az ún. GSMA Device Registry-ben. Ha pedig itt elveszettként van nyilvántartva, nem lesznek hajlandók elvégezni a javításokat rajta.