A Vodafone ügyfelei az elkövetkező mintegy egy hétben a mai napon tudnak utoljára ügyeket intézni online és személyesen a szolgáltató ügyfélszolgálati pontjain, illetve a MyVodafone alkalmazásban is. A cég ugyanis bejelentette, hogy július 11-16 között informatikai átállást végez -emiatt pedig az online és személyes ügyintézés teljes mértékben szünetel majd - a telefonos pedig korlátozásokkal fog működni.

Autópályamatrica, parkolási jegy sem lesz

Hasonló módon szünetel majd az értékesítés valamint egyes speciális szolgáltatások, így az ügyfelek új mobilokat sem tudnak vásárolni, illetve - ami vélhetően sokakat érinti majd - autópályamatricát és telefonos parkolási jegyet sem tudnak majd venni. Ugyanakkor alapszolgáltatások, mint pl. a vezetékes TV, az internet és a telefon szolgáltatások tovább is működnek majd, tehát lehet hívásokat fogadni és indítani, valamint SMS-eket, MMS-eket küldözgetni is.

Telefonon is csak a hibabejelentés fog működniTelefonon is csak a hibabejelentés fog működni

Ezen kívül a telefonos ügyfélszolgálat is elérhető marad, de ezen keresztül csak hibákat lehet majd bejelenteni. A számlabefizetés szintén nem fog működni, sőt, a korábbi számlákat sem lehet majd még az online felületről sem letölteni, mivel ez szintén elérhetetlen lesz az elkövetkező napokban.

Utána sem lesz minden a régi

Az átállás lezárásaként ráadásul az ügyfelek új azonosítókat kapnak majd, és a továbbiakban ezt kell majd használniuk pl. a számlák kifizetésekor is. Ezekről az új azonosítókról a szolgáltató értesíteni fogja őket, de maguknak az ügyfeleknek kell majd pl. rendszeres átutalási megbízásaikat vagy böngészőjükbe elmentett adataikat módosítaniuk a jövőbeni befizetésekhez.

Ezen kívül a Vodafone azt mondja, hogy a következő számla vélhetően késéssel fog megérkezni sokaknak, ebből azonban hátrányuk nem származhat, mivel a befizetési határidőt meg fogják hosszabbítani, és nem számítanak majd fel késedelmi kamatot sem. A kártyás ügyfelek egyenlegfeltöltése ATM-ről azonban nem fog változni.

További tudnivalók

A Vodafone az átállással kapcsolatos további tudnivalókat egy külön oldalon szedte össze, amit itt tudnak az érintett ügyfelek elolvasni.