A Microsoft az Egyesült Államokban ma jelentette be 300 millió dolláros reklámkampányát, amelynek célja a MSN 8 kommunikációs, böngésző és üzenőcsomag népszerűsítése. A Microsoft célja az új kampánnyal a rivális szolgáltatók - elsősorban az AOL - előfizetőinek átcsábítása saját Internet-szolgáltatásaihoz. Az MSN havi előfizetőinek száma jelenleg meghaladja a 9 milliót.

"Azért fektetünk 300 millió dollárt az emberek az MSN 8-ról történő értesítésébe, mert szeretnénk ha vásárlóink tudnák, hogy végre van jobb alternatíva a jelenleginél az Internet-szolgáltatások terén", mondta Yusuf Mehdi, az MSN elnök-helyettese. "Úgy gondoljuk, hogy ha a vásárlók összehasonlítják az MSN 8-at jelenlegi szolgáltatásaikkal, akkor abból egyértelműne az MSN fog győztesként kikerülni, mert jobb kommunikációt, jobb böngészést és család[tag]jaik jobb védelmét biztosítja számukra."

A nagyszabású kampány részeként ma lepleznek le egy hatalmas hirdetőtáblát a new york-i Times Square-en, amely az MSN 8 október 24-ei indulásáig visszamaradó időt fogja mutatni. "Azért indítunk ilyen óriásméretű kampányt, hogy tudassuk a fogyasztókkal: meghallottuk panaszaikat az Internet-szolgáltatásokról, és mert biztosak vagyunk benne, hogy az MSN 8 jobb lesz minden jelenleg piacon lévő Internet-szolgáltatásnál", nyilatkozta Bob Visse, az MSN marketingrészlegének igazgatója.

A rádión, TV-n, a nyomtatott sajón és on-line médián keresztül bonyolítandó kampány október 24-én fog indulni Amerika-szerte. A reklámfilmek előállításában neves amerikai rendezők és zenészek vettek részt. Az öt napos on-line kampány az eddig készített egyik legnagyobb ilyen jellegű médiaesemény lesz. Utóbbi révén a Microsoft az elérhető és aktív internetezők 90%-át tervezi megszólítani.

Az Amerikában október 24-én debütáló MSN 8 megjelenése a világ más részein az elkövetkező hónapokban várható.