Applikáción belüli vásárlás IOS-ben

Applikáción belüli vásárlás IOS-ben
2018-06-06T09:40:27+02:00
2018-06-06T12:59:03+02:00
2022-11-11T14:55:30+01:00
jano972
Sziasztok.

Készítettünk egy mobil appot, aminek a lényege, hogy harmadik fél tud készíteni digitális tartalmat, amelyet ebbe a rendszerbe feltöltve értékesíteni tud. Az elképzelésünk szerint amikor valaki megvásárolja ezt a tartalmat, akkor a tartalom készítője megkapja az eladási árat (mínusz a mi jutalékunk). Mint a Fiverr, csak más piacon működik.

Fizetési kapunak a Stripe-ot választottuk. 

Feltöltöttük az ITunes-ba, ahonnan visszadobták azzal, hogy az Apple fizetési rendszerét kell használni ahhoz, hogy elfogadják az applikációt.

Tudtok erre bármilyen szabályozást, ötletet, stb. hogy mire lehet hivatkozni, hogyan lehet ezt úgy előadni az Apple-nak, hogy elfogadják a fent leírt rendszert?

Működni biztos, hogy működik, hiszen ott a példa rá a Fiverr, amely nem az Apple fizetési rendszerét használja, van app-ja IOS-re, digitális termékeket értékesít és elszámol harmadik fél felé.

Köszönöm a segítséget.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • El kell olvasni az Apple ezzel kapcsolatos szabályozását!
    Ha a Fiverr valóban nem az Apple fizetési rendszerét használja és ott van az Apple áruházában, akkor meg arra kell hivatkozni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az elképzelésünk szerint amikor valaki megvásárolja ezt a tartalmat, akkor a tartalom készítője megkapja az eladási árat (mínusz a mi jutalékunk).

    Az Apple-nek is ez az elképzelése: ha valaki digitális tartalmat vesz és ők megkapják a jutalékukat.

    Fiverr, amely nem az Apple fizetési rendszerét használja, van app-ja IOS-re, digitális termékeket értékesít

    A vége egy fontos választóvonal: a Fiverr nem értékesít digitális tartalmat.

    Amúgy a Stripe sem csinál ebből titkot: iOS Integration
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd