Minden új csak a GPU-t használtan vettem, RX 570 msi armor 8gb
A probléma, hogy játék közben kb félóra vagy 45 perc a gép vagy a képernyő kifagy, fekete képernyő, utána visszajön a kép, de csak a kifagyott kép látszik… Csak a gép újraindításával tudom folytatni a dolgot. Főleg a subnautica fagy ki, de mai napon böngészés és másik játéknál ( Scrap Mechanic ) is eljátszotta. Csináltam képeket, ilyen keresztbe szabályos ilyen szines apró pötty csíkok vannak a képen. Frissítettem a drivereket, teszteket is futtattam, ahogy látom melegedés nincsen, de sajnos nem értek annyira hozzá. Szóval elég tanácstalan vagyok ilyenkor mit kell csinálni, hogy kell kideríteni mi a baj? Lehetséges, hogy a videókártya rossz?
Képek itt:
Minden új csak a GPU-t használtan vettem, RX 570 msi armor 8gb
add vissza akitől vetted mert az memória hibás. Az alaplapodon van HDMI-D csatlakozó, azt használd.
A vga most melyik slotban van? A proci felöli vagy a távolabbi?
A PCI-e1 Vagy a PCIe4
A monitorodat kösd rá és lesz képed addig amíg nem cserélik a vga kártyádat.
Viszont a monitorodon csak d-sub és HDMI csatlakozó van, így olyan kábel kell ami jó hozzá. Az alaplapodon is van d-sub csatlakozó a DVI felett. Monitorod csatlakozója.
A másik, hogy van még egy konfig ( ez is új) itthon ami hibátlanul működik ( bár ott meg a 8gb 3000mhz - es ram 2133 mhz - en fut), minden ugyanaz benne ( a táp 600w chieftec eco) ryzen 2600 + rx 580 8gb
Meg tudom cserélni a kártyákat és megnézni, hogy müködnek a gpu-k?
Igen van 1x8, 1x6.
Viszont tegnap este óta nem történt semmi gixer. Összegezve: drivereket frissítettem, kábelek ki - utána vissza, memtest stb, ma reggel first strike extreme stress 98.9 % lett.
Bár nem jöttem rá mi a hézag, remélem nem lesz több gubanc.
Mai napon kicseréltem a videókártyákat, a ryzen 2600 ba bekerült az RX 570, a ryzen 1200 ba pedig az RX 580, nem tudok mit mondani...
Az igazság hoz hozzá tartozik, hogy mai napon a ryzen 1200 / RX 570 megint kifagyott kétszer, random....
Ekkor döntöttem úgy hogy megcserélem a kártyákat. Igazából csak azért, hogy lássam mi történik. Kifagy-e vagy inkább bíztam benne, hogy a ryzen 1200 továbbra is kifagy és akkor mondhatom, hogy a gpu-nak nincs baja. Viszont azóta semmi... Mindkét gép teszi a dolgát és jelét nem mutatja, hogy baj lenne... Semmi "freeze" semmi. Mivel nem vagyok "expert", elképzelésem nincs mi lehetett a baj. Egy dolog biztos, nem tudom, hogy az RX 580 (asus dual) + Ryzen 1200 + 500w táp jó combo-e....
Mindegy, egyenlőre hiba nélkül mennek.
Ez van
Üdv
Ne sokáig várasd, hogy értesítenek. 15 nap alatt vagy kicserélik, vagy újat adnak.Ez a fogyasztóvédelmi törvényben van szabályozva. Ha nem akarják, akkor az illetékes békéltető testülethez kell fordulni, akik majd megkérdezik a szervizet, miért nem tettek meg mindent annak érdekében, hogy a kártya tulajdonost érdemben tájékoztassák a futó folyamatról.Az nem kifogás, hogy sok a munkájuk, mert ennek a bevizsgálási ideje 3-4 óra.
... Pontosan 32 napja van náluk a kártya, azt mondják a beszállító nem reagál, de 99%, hogy új kártyát kapok. Kérdeztem mégis meddig kell várni? A válasz az volt, hogy nem tudják és, hogy teljesen normális, hogy eddig tart. Kezdek kicsit ideges lenni, de fogalmam nincsen mit tegyek. Jövő héten megint utazok el külföldre és 28 napig nem leszek itthon. A gyerek meg itt marad gép nélkül...
Neked nem a beszállytóval van szerződésed, henem velük. A fogyasztóvédelmi törvény azt írja,hogy törekedni kell a megoldással.Lengesd be náluk, hogy a békéltető testülethez fordulsz+ a AJBH hivatalhoz + Területi Fogyasztóvédelmi hatósághoz. + Bejelentést tehetsz az NAVGO oldalon a cég ellen is, eljárás megindítása ügyében, mert a kifizetett pénzedet használják, de ellenárut nem adtak érte csak hibásat.
Ha ezek mind lefolytatásra kerülnek náluk, akár be is zárhatják 30 napra a boltot, több milliós bírsággal egyetemben.Mind ezt mond meg nekik.
A szerződés te és a forgalmazó között van.A beszállító meg teljesen más tészta.Avval meg Ők vannk szerződésben.De ez nem érdekelhet téged.
Mai napon hívtak, hogy itt a kártya. Az előzmény az, hogy 3 napig hívtam őket, plussz a laptopszalon központi számát is. Az astoria minden esetben türelmet kért és azzal bíztattak, hogy jön az új kártya. A központi számon azt mondták utána néznek és hívnak
A helyzet az, hogy visszaadták a régi kártyát azzal, hogy megjavították. Elég nagy pofára esés mert most állhatok neki tesztelni. Ha megint rossz akkor mi a teendő ennyi mizéria után?
Köszi a válaszokat.