Excel jogosultság
2019-04-15T11:57:19+02:00
2019-04-16T16:23:59+02:00
2022-07-18T22:50:29+02:00
ecetkee
Sziasztok!

Olyan problémára szeretnék megoldást találni, hogy 1 Excel munkafüzetben elég sokan dolgoznak egyszerre és minden felhasználónak egyedi jogosultsági kört szeretnék rendelni.

Gyakorlatilag arról lenne szó, hogy van 1 raktár aminek van 1 eszközkészlete és innen lehetne kölcsönözni terméketet. Ha valaki kölcsönöz valamit, ebben a fájlban létrejön 1 újabb munkalap, feltölti a kölcsönzött termékkel és majd én beállítok hozzá 1 jogosoltságot(jelszóval védek, csak az illetékes férhet hozzá).

Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy úgy szeretném megoldani ezt az egész dolgot, hogy pl: “X” személy csakis azokat a munkalapokat láthatja amikre engedélyt kapott. Magyarul “X” nem látja “Y” által kölcsönzött termékeinek munkafüzetét.

Emellett a kölcsönző személyek a füzetükben csak 1 oszlopot módosíthatnának a többi le lenne “zárva”. Próbáltam lapvédelmet beállítani, de ha azt feloldják ugyan úgy átírhatják a táblázatuk egyes celláit, amit én nem akarok engedélyezni nekik.

Nézegettem neten, hogy lehetne írni 1 login form-ot, de az túlságosan is összetett lenne, főleg, hogy gyakran módosul a kölcsönzők száma.

Hogyan lehetne kivitelezni ezt az egészet minél dinamikusabban, a már meglévő Excel funkciókkal?
Mutasd a teljes hozzászólást!

abcd