PayPal ,,Vitarendezési Központ" probléma
2019-10-25T22:16:38+02:00
2019-10-28T10:41:26+01:00
2022-09-09T13:40:29+02:00
ssds1976
Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. Vásároltam az eBayen egy terméket ami nem érkezett meg. A PayPal-on indítottam ügyet, ahol az eladónak lehet írni. Írtam levelet neki, ő nem válaszolt, sőtt, még a regisztrációját is törölte az eBayen. Ezek után fel szerettem volna Reklamációvá minősíteni az ügyet, de a PayPal felülete erre nem ad nekem lehetőséget. A súgójukban leírja hogy hogyan tegyem ezt meg, de a valóságban az a link, vagy gomb az adott oldalon nem létezik. Ez korábban jól működött, de az utóbbi időben megváltoztatták a felületüket és érdekes módon eltünt a ,, reklamációvá felminősítés" lehetősége az oldalról. Mit tegyek most? Kérlek segítsetek!
Mutasd a teljes hozzászólást!
Csatolt állomány
Contact Us

Én írnék  a Paypalnak.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Szia!

    What if I didn't receive my item or it's not as advertised?

    If you have trouble with a purchase, you can communicate directly with your seller by opening a dispute in our Resolution Centre.

    If you purchased the item on eBay, use the eBay Resolution Centre.

    Tehát az eBay-nél kell reklamálnod, nem a PayPal-nál.

    Ha a fizetés sikeres volt, akkor a PayPal-nál nincs mit tovább tenni, nem ők vállalnak garanciát a piacterek által kínált adás-vételi tranzakciókra.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Először az eBay-nél reklamáltam, de észrevették hogy a PayPal-on ugyanazt a tételt ugyancsak megreklamáltam ezért az eBay lezárta a reklamációmat arra hívatkozva, hogy a PayPal-on is el lett indítva. Az a bajom, hogy a PayPal 20 napig teszi lehetővé a vita megnyitását az eladóval, majd ha addig nem minősítem fel reklamációvá, végérvényesen lezárul a vita és elveszítem a pénzem. Én felminősíteném ezt a vitát reklamációvá, de a PayPal úgy eldugta ezt a lehetőséget hogy sehol sem találom.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
    Csatolt állomány
  • Contact Us

    Én írnék  a Paypalnak.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Írtam már nekik 3 levelet, de eddig még nem válaszoltak. Nagyot csalódtam bennük. A személyes kapcsolattartás a PayPallal szinte teljesen lehetetlen.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szurkolok neked.

    Nekem is volt hasonló esetem, de én megtaláltam az ügyem tovább léptetésemre a gombot.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szerencsés vagy, sajnos nálam húzósabb lesz egy kicsit a dolog. Köszönöm a bíztatást!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha nem tízezernél nagyobb összegről van szó, értelmetlen küzdeni.
    Rengeteg időt energiát belefektetsz, de 90% hogy nem fogsz eredménnyel járni.
    Törölte magát / törölték az eBay -en, PayPal -nál szerintem már rég kicsúsztál.
    Az eBay is csak addig kedves, és segítő kész, míg van esélye neki is vissza szerezni.
    Egyik ismerős járt hasonlóan, fél év után eBay hogy végre csöndbe maradjon, dobot pici morzsát.
    De a vesztesége elenyésző töredéke volt.

    Én azt mondom, eBay -ről nem szabad nagy értékben rendelni.
    És kerülendő az elektronikai cuccok, illetve a cipő és ruházati dolgok is.
    Előbbiből jó eséllyel valami fake terméket kapsz, ami talán működik valamilyen szinten.
    Illetve cipő / ruházatnál, nem ritka hogy nem egészen azt a méretet.
    olyantól hogy pl. 41 -es helyett, csak 38 -as a cipő egészen, addig hogy barby baba méretű.

    Én csak telefontokot szoktam, párom szereti váltogatni, aztán 1-2 dollárért lehet szépeket kapni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szeptember 18.-án vásároltam, Október 22.-én nyitottam meg a vitát PayPal-on. Az ÁSZF. 180 napot ír jogorvoslat gyanánt. Ezek szerint nem szaladtam ki az időből. Más kérdés az, hogy a PayPal-hoz már 5 levelet írtam és egyetlen egy levelemre sem válaszoltak még, pedig a weboldalukon mindig megjelenik ,, munkatársunk 24 órán belül válaszol..." szöveg. nem tudom mi lesz a vége, 40.000ft-om van ebben a dologban, nem akarom ráhagyni, aljas gazember volt az eladó, én meg nem Mészáros Lőrinc fia vagyok...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "Szeptember 18.-án vásároltam", elvileg eBay oldalán kellet jeleznie hogy elküldte, és ott egy nyomkövetési kódot is írnia kellet, amin megtudod nézni merre jár.
    Ha EU -n kívülről küldi, akkor készülj fel, hogy akár +1 hónapot is a VÁM -on tölthet a 1~2 hónap szállítási idő mellett, és VÁM -ot plusz ÁFA -t is fizetned kell majd a NAV felé, hogy megkapd a terméket.
    Szóval még nem freltétlen írnám le a csomagot se, lehet csak úton / VÁM -nál van.
    Hasznos olvasnivaló: NAV - Gyorsan szeretné megkapni külföldi postacsomagját? Az alábbiak szerint járjon el!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az USA-ból azóta 2 másik terméket is vásároltam a problémás után. Mind a kettő már megérkezett. Igaz, azoknak voltak csomagkövetési számai. Ennek a tételnek viszont nem. Mikor kérdeztem az eladót először 1 hónap után hogy mi újság a csomaggal, azt írta nekem hogy: Stanby. Gondoltam magamban, nem egy bőbeszédű a szivar. Később mikor írtam neki, nem jött válasz a leveleimre. Akkor kezdtem paranoiás lenni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd