Samsung Tab S3 T820 - bootloop
2020-02-02T17:47:22+01:00
2020-02-14T18:34:46+01:00
2022-09-09T17:45:25+02:00
Liquidhun
Sziasztok!

A következőben szeretném kérni a hozzáértőbbek segítségét. Adott egy Samsung Tab S3 T820 tablet (nem LTE), amely bootloopba került az alábbiak során:

- készülék 0%-ra merült és kikapcsolt.
- kikapcsolt állapotban töltőre tettem, és 100%-ra töltöttem.
- töltőről levettem, majd bekapcsoltam.
- mivel a készülék titkosítva volt, kérte a PIN kódot, amelyet helyesen beírtam.
- megjelent a lakat, és elkezdte a decryptet .
- még folyamatban volt a decrypt, amikor újraindult (semmilyen gomb nem került ekkor megnyomásra, tehát magától csinálta).
- megjelent a Samsung Tab S3 logo, majd kb. 5 másodperc után ismét újraindult.
- innentől kezdve ezt ismételte folyamatosan (logónál restart).

Ebben az állapotban nem reagált a kikapcsoló gombra sem, tehát nem tudtam leállítani a készüléket.
Utánanéztem, és a megfelelő billentyűkombinációval beléptem a recovery boot módba, ahol a következő történt:
- HOME + VOL UP + PWR lenyomása.
- recovery booting ... szöveg (kéken) megjelenik.
- kb. 3-5 másodperc után restartol a készülék (rövid rezgéssel jelzi).
- recovery booting ... szöveg (kéken) megjelenik és ismétli a 2. és 3. lépést...

Jelenleg a készülék lemerült állapotban van. Nem csináltam vele semmit.

A szervizben azt mondták, hogy lehet alaplap probléma is, amit nem éri meg javíttatni (kb. 6 hónapos a készülék).

Flashelésnek nem állnék neki, mert jelenleg fél tégla a készülék, nem szeretném egész téglává változtatni.

Van esetleg valamilyen ötletetek, hogy hogyan lehetne életre kelteni a tabletet?
Egyelőre sehol nem találtam recovery booting bootloopot, csak normál bootloop infókat.

Előre is köszönöm.
Üdv, L
Mutasd a teljes hozzászólást!
A szervizben azt mondták, hogy lehet alaplap probléma is, amit nem éri meg javíttatni (kb. 6 hónapos a készülék).

már miért ne lehetne megtenni! Garanciális termék legalább 12 hónap. Oldják meg, azért vannak.Legfeljebb kapsz másikat, vagy vissza a pénzedet, hogy tudj másikat venni.
Ezek után már ne is alkalmazd az első hsz-t, mert garis a gép.
Samsung garancia idő.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Ezt az aksit kell lehúzni. Majd power gomb 10mp nyomni. Aksi vissza+töltő= recovery indítás
    Szerelési utasítás  
    Aksicsere
     viszont inkább hagynám a szervizre, ha megéri még.........
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha bootloopba került, ott már olyan súlyosan sérült az operációs rendszer, hogy nem fog elindulni. A Samsungokat szinte lehetetlen téglázni. Töltsd le a Firmware-t, USB driver, Odin, és küld rá fel a romot. Mind a 4 is fájlt flash-elni (egyszerre): BL, AP, CP, CSC. Utóbbiból a csc home verziót válaszd, akkor a felhasználói alkalmazások nem fognak elveszni (ha sima csc-t választasz, akkor Hard resettel megegyező állapotba kerül, minden felhasználói adat is törlődik). A Flash az egész system fájlt újra teszi, a bl pedig a bootloadert teszi rendbe. Ha valami, akkor pont ez hozza rendbe, más nem.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A szervizben azt mondták, hogy lehet alaplap probléma is, amit nem éri meg javíttatni (kb. 6 hónapos a készülék).

    már miért ne lehetne megtenni! Garanciális termék legalább 12 hónap. Oldják meg, azért vannak.Legfeljebb kapsz másikat, vagy vissza a pénzedet, hogy tudj másikat venni.
    Ezek után már ne is alkalmazd az első hsz-t, mert garis a gép.
    Samsung garancia idő.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A szervizben azt mondták, hogy lehet alaplap probléma is, amit nem éri meg javíttatni (kb. 6 hónapos a készülék).

    Hol van a féléves készüléknél a garancia?
    Valami nagyon nem kerek ebben a történetben. 
    Ne gyere azzal, hogy készülék cserénél elvesznek a titkosított adataidat. Ha az adatok annyira fontosak + még kényesen is akkor arról kellene lenni egy titkosított bizt.. másolat is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • köszönöm a válaszokat. Az elmúlt napokban rohangáltam, azért nem reagáltam. A garancia él, de se a számla nem volt meg, se a garlevél. A számla előkerült, de a szerviz nem vette át, mert nem volt rajta sorozatszám (a számlán). Garlevelet pótoltattam.

    Most leadtam szervizbe, meglátjuk, hogy mi lesz vele. A gustty55 által leírtakat és linkelt (köszönöm) szétszedési eljárást megnéztem, és másfél lépés után hagytam a fenébe, mert késsel és fogpiszkálóval tudtam volna szétszedni. Több lett volna a kár, mint amit eddig okoztam.

    Hétfőn elméletileg visszakapom, akkor majd jelzek, hogy ki volt a legközelebb a megoldáshoz.

    Annyi, hogy a Samsung márkaszervizben próbálták flashelni, ami kétszer elment 20+%-ig, majd ott restartolt egyet, úgyhogy nem foglalkoztak vele többet (akkor még nem volt meg a garija).

    Hol van a féléves készüléknél a garancia?

    A gyümölcsfacsaró dobozában (együtt lett vásárolva...:) ).
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Lehet, hogy a partíciót kicsit elmásztak a készüléken, ilyenkor szokott ilyet csinálni. Erre van a pit fájl, ami rendbe teszi. Nem ezzel indít az ember. Egy pár Samsungon már túl vagyok, de mindössze egyetlen egy darabon volt ilyen gond, mikor a partíciókat rendbe kellett volna tenni. Ez nagyon ritka. Esetleg hardveres hiba lenne, de nem ezzel kezdeném.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • (akkor még nem volt meg a garija).
    A gyümölcsfacsaró dobozában (együtt lett vásárolva...:) ).

    Nem tudom hogy a samuéknál hogy kezelik a garit, de az almáéknál papírok, számla nélkül a világon bárhol leadhatod az "almaszervizbe" a hibás készüléket az aktiválástól számított 1 éven belül, mivel a sor..szám alapján tartják nyilván a garanciát.
    Ennyi. Legyen szerencséd vele.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az adott cég weblapján, ahol vásároltam leírták, hogy a garancia érvényesítéséhez már nem kell a számla és garancia együtt. Ez igaz is lenne, de a számlára ebben az esetben fel kell vezetni az eszköz szériaszámát, és ha rendelkezik IMEI számmal, akkor az IMEI számot is. Enélkül nem látja biztosítottnak a szerviz a készülék és a számla összerendelését. Ha nincsen számla, csak garancia, akkor a garancialevélre kell felvezetni a fenti azonosítókat. Ezek hiányában nem tudják elfogadni azokat. Ez a cég egyiket sem tette meg (így jogilag semmilyen dokumentummal nem lehetett volna igazolni azt, hogy a garancia az adott készülékre vonatkozik - ennek pótlása egy külön kör, külön utazás volt náluk). Csak azért írtam le, hogy mások esetleg előre tudjanak felkészülni, és már a vásárlásnál le tudják ellenőrizni ezt.

    Legyen szerencséd vele.

    Köszönöm.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Visszajött a készülék a szervizből.
    A hivatalos válasz: GH82-14430A főpanel hiba (csere).
    Most minden ok, szépen ketyeg.
    Segítsetek: kinek adjam a pontot?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Akinek akarod! Ténylegesen egyértelmű volt, ha garanciális, akkor oda viszi az ember. Én erre nem kérdeztem rá, de ha partició elmászik, akkor is csinál ilyet, hogy pár százalékig elmegy. Ezt csak a pit fájl hozza rendbe. Ha az sem, akkor alaplap, ebbe van a tároló, ami meghibásodott. Mivel ez nem lett próbálva, ki tudja mi volt. Biztos, ami biztos kicserélték. Samsungnál egyébként sem vacakolnak, általában egy hét alatt visszakapod a készüléket, és inkább cserélnek, mint töprengjenek rajta mi baja. Nem tudom ki írta először a garit, vagy kérdezte meg, nyilván annak add!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd