Hírlevél offline szerzett ügyfélnek?
2020-07-14T15:48:26+02:00
2020-08-15T05:57:41+02:00
2022-09-10T00:00:34+02:00
laszlo99
Hogyan lehet (vagy hogyan szoktak) offline ügyfelet hírlevélre felíratni?

Vannak ügyfeleim akiknek szeretnék rendszeresen marketing célú leveleket küldeni. A kapcsolattartás végett megvan az email címük, de ezt anno nem hírlevél miatt adták meg.

Ha jól tudom nem küldhetek ki olyan levelet, hogy iratkozzanak fel a hírlevélre, mert már ez is spamelésnek számít. De akkor hogyan tudom az ügyfeleimet listára tenni?
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Ha veszed a fáradtságot és mindegyiknek külön írsz, hogy szeretné-e, hogy megtartsd a címét, vagy töröld... megkérdezheted a hírlevelet is.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nem tudom, ismered-e a lev-lista.hu oldalt? Elég régi, már nem is nagyon fejlesztik, viszont mind a mai napig működik, én is rendszeresen használom. Nos, ide felveszed az e-mail címeket, s megírod a levelezőlistára vonatkozó meghívó levelet. Többféle opciót kínál arra nézve, hogy hogyan kerüljenek be a listára tagok. Azt válaszd ki, amelyiknél a meghívott tagnak kell rákattintania egy linkre, hogy akar-e tag lenni, vagy sem. Ezzel úgy hívod meg, hogy a beleegyezése kell ahhoz, hogy tag legyen, vagyis senki sem vádolhat azzal, hogy kéretlenül rátukmáltál valamit. 
    A beállításoknál megadod, hogy csak te küldhetsz levelet, ezzel megvalósul a hírlevél funkció.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha megvan az ügyfél e-mail címe, akkor jogszerűen csak arra használhatod, amire ő neked megadta. Másra nem.
    Nem az számít, hogy te mit szeretnél, hanem az, hogy az ügyfeleid mit szeretnének. Nyereményjátékokkal szokták csábítgatni az ügyfeleket, hogy ők kezdeményezzék a hírlevélre feliratkozást önként. A nyereményjátékról úgy tájékoztathatod őket, ha az egyéb kapcsolattartás során a leveledbe beilleszted a tájékoztatót is, vagy a honlapodon feltünteted, vagy egyéb szokásos reklámokon keresztül. Csak emiatt ne írj nekik levelet, mert már az is spam.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Az egyesével címzett levél ugyanúgy spam, ha nem járult hozzá a címzett. Csak akkor nem az, ha olyan ügy miatt keresi meg, amihez az e-mail címe megadásakor kifejezetten hozzájárult.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • OK. Ilyen erővel akár le is kapcsolhatod az internetet.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Mélyen szántó gondolat.  Megfontolom. :)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszönöm a válaszokat. @Sherlock_Holmes válasza lehet egy lehetséges megoldás.

    Gondoltam rá, hogy hozzájárulást kérek a hírlevélhez, csak mi módon, ha nem írhatok nekik emailt, csak miután hozzájárultak? :) Telefonban is kérhetek hozzájárulást, de később hogyan bizonyítom, hogy hozzájárult?

    Végül is mivel üzleti információ küldéséhez adták meg az ügyfelek az email címüket, lehet úgy csinálom, hogy felveszem egy listára őket és az első kimenő levélben tájékoztatom erről, ahol rögtön le is iratkozhat ha nem akar hírlevelet kapni ...de ez azt hiszem jogilag sántít.
    Olyan rendszer kell, amiben dupla opt-in funkció van. Ekkor, ahogyan Sherlock írta, jóvá kell hagynia a listára kerülést. Ezt működő megoldásnak látom. Sajnos a Sherlock által javasolt lev-lista.hu nem nyújtja azokat a hírlevél funkciókat amiket szeretnék. Egyébként az elv jó.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia!

    egyszeri alkalommal küldhetsz neki levelet, amiben kéred a hírleveledre iratkozzon fel.
    fontos, hogy hivatkozz rá, tudasd, hogy honnan van meg az email címe.
    Vagy is hogy korábbi vásárlás, szolgáltatás igénybevételekor,
    amikor is nem volt opció a hírlevélre feliratkozásra.
    (tehát nem is utasíthatta vissza már korábban)

    De sok feliratkozásra ne számíts, jó ha 1% körül lesz.
    könnyebb rávenni őket regisztráció / rendeleés folyamatában.
    (Vagy is kötelező ÁSZF, adatvédelem, ... és közbe szúrni a hírleveles opciót is.
    nem olvassák el, még azt se rendesen mit jelölnek, és többivel együtt beikszelik.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Te is olyan szemétláda vagy aki zaklatja az ügyfeleit?  -Majd ha az ügyfél akar valamit felkeres! Ha az amit szolgáltatsz kell valakinek, majd ő megkeres! Hirdess Te is pénzért mint mindenki más, és ne zaklass senkit e-mailben, sms-ben, vagy telefonon  , mert ez kb ugyan az mintha személyesen dörömbölnél az ajtón , hogy kell-e a szolgáltatásod...
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hát ez nagyszerű. És ne legyenek szórólapok és hírlapok. Ne legyenek reklámok se hírműsorok. Szüntessünk meg minden telekommunikációt és tiltsuk be a médiát. Ha szükségem van valamire majd úgy is utána járok ...akkor is ha még nem is tudok róla.
    Postán csak üdvözlő képeslapokat lehessen küldeni!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  •  És ne legyenek szórólapok és hírlapok. Ne legyenek reklámok se hírműsorok. 

    Légy olyan jó, hogy ne csúsztass.
    A hírműsoroknak nincs köze a reklámokhoz.

    Az offline szerzett ügyfelekhez, offline küld a reklámodat.
    Ennyi!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Bocsi, de neked mekkora a hírlevél listád, ahonnan rendszeresen kapod legjobb ajánlatokat? 
    Gyanítom, hogy egyet sem kapsz. 
    Reklámokról pld a tv-ben, meg önként dalolva fizetsz a tv előfizetéssel.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd