Internetprobléma (hibaüzenet, leírás lentebb)
2020-12-15T11:14:15+01:00
2020-12-15T18:25:44+01:00
2022-09-10T03:21:29+02:00
dragonkalo
Sziasztok!

Kb. 2 hete néha belassul az internet, mind a kábeles kapcsolaton, mind a wifi kapcsolaton egyaránt egyszerre, sőt teljesen használhatatlan lesz néha, aztán magától megjavul kicsivel utána (vagy sokkal).
Csináltam egy hibakeresést a gépen, és ezt dobta ki hibaüzenetnek: "A windows nem tudta automatikusan észlelni a hálózat proxybeállításait" (de ezt csatoltam is képnek).
Utánanéztem magyarul angolul, mindent megcsináltam amit írtak a neten, sőt felhívtam a telekomot ,hogy újrakonfigurálják a routert, de semmi. Ugyanúgy írja a problémát ha megcsinálom a hibakeresést.
Töröltem az Advanced Systemcaret, egyedül a Kaspersky Total Security van fent a gépen. Malware keresést is lefuttattam ,az se talált semmit. Teljes adapter resetet is csináltam, semmi.
Mit tudnék tenni? :/
Köszönöm: dragonkalo
Mutasd a teljes hozzászólást!
Csatolt állomány

  • Hali!

    A jövőben segítsd annyival a fórum látogatóit – és ezáltal önmagad is –, hogy NORMÁLIS, A PROBLÉMÁT JÓL KÖRÜLÍRÓ CÍMET ADSZ a témának. Előre is köszönöm.

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • "A windows nem tudta automatikusan észlelni a hálózat proxybeállításait"

    99,9% hogy nincs is proxy-d. Ami jól működik azt nem kell megjavítani.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ha minden eszközödön egyszerre jelentkezik a lassulás, akkor a közös részen: a szolgáltatónál vagy a routerben keresném a hiba okát. Ha a routert a szolgáltató adja, akkor egyből bejelenteném a hibát, ha saját eszköz a router, akkor először azt "venném kezelésbe". Firmware frissítés, beállítások alaphelyzetbe állítása, stb. Ha van rá lehetőség, akkor a hibabehatárolás idejére kiiktatnám a routert és a szolgáltató kábelét közvetlenül a pc-be dugnám. (a DIGI-nél van erre lehetőség) Ha a hiba fennáll a router kiiktatása vagy rezetelése után is, akkor utána jelenteném be a szolgáltatónál.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Esetleg szedd le a Kaspersky Total Security -mert tán van benne valami ami bezavar a proxy-nak

    "aztán magától megjavul"  Vonaltúltertheltségi hiba, túl sok előfizető van egy kábelen.
    Ha bejelented azt fogják mondani, hogy : "a rendszerdiagnosztika nem jelez problémát" és zárják a hibabejelntést.

    Megoldást akkor lehetne találni, ha belassult volna a neted és nem javult volna meg magától. (vagy ha ott ahol pontosan tudják hogy mennyit bír a vonal, és ne kössünk már rá több előfizetést mert nem fogja bírni, hacak nem fejlesszük az infrastuktúrát ... Nem hallgatnának a szakemberekre.. ott van aszerződésben mi a minimum ha az papíron belefér akkor még arra is rátesznek egy lapáttal.. nálam nappal ~ 75Mbps-a net hajnalban ~ 530Mbps -max annyit tehetek hogy majd nem fizetem ki , mert az ingyen wifi sem sokkal lasabb)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd