Samsung A10 Android frissítés hiba

Samsung A10 Android frissítés hiba
2021-09-21T15:46:32+02:00
2021-09-23T23:02:58+02:00
2022-09-10T09:25:24+02:00
Ezekiel777
Samsung A10-es telefonomon a felkínált aktuális Android frissítést próbáltam telepíteni,de hibába futottam. A telepítés közben kaptam hibaüzenetet (olyan oldal jelent meg, mint amikor az ember hard resetet csinál mobilon [Volumeup+power nyomásra megjelenő oldal]) melyben felkínálta az újraindítást, app data törlést és szervizhez fordulást mint opciót. A hibaüzenetben az volt, hogy "thread-4:26684 recovery party failed" vagy mi... Én először a restratra nyomtam, aztán mivel erre csak újból kijött a hibaüzenet, így az app data törlést választottam. Azóta a samsung felirat világít a képernyőn. Ha volumeup+power-t nyomok, akkor újraindul,de csak eddig jutunk. A kérdésem az lenne, hogy van-e arra remény, hogy magam itthon meg tudom oldani a problémát, vagy szervíz..vagy egyáltalán ne is reménykedjek semmiben? Angol nyelvtudás van, tehát jöhet részletes leírás/videó belinkelve, azt is megköszönöm! Bármi infó jól jön. Köszönet és hála előre is mindenkinek!
Mutasd a teljes hozzászólást!
Alapvetően jó amit csináltál. Mást nagyon nem is tudtál volna csinálni ebben az állapotban.
A hiba utáni recovery módban egyből az alkalmazásadatok törlését kellett volna választanod. Ezzel nem állítja alapállapotba a telefont, csak az alkalmazások átmeneti tárolóját, felhasználói profilját, fiókadatait törli. Így amelyik alkalmazásnak be kell jelentkezni valamilyen online fiókba, így ezeket az adatokat ismét meg kell adnod.

A wipe data nem egy megbízható megoldás egy szoftveresen téglásított mobilnál. Bár igazából nem volt tégla a telefon, de azért ezt akkor sem javasolnám. Ilyenkor elő kell venni a KIES-t vagy a Smart Switch-et. A KIES a régebbi telefonokhoz jó, a Smart Switch viszont már az újabb telefonokat támogatja. Valahol a Samu oldalán van egy támogatási lista. Alapvetően mindkét program ugyan azt tudja, csak a Smart Switch a KIES újabb, átnevezett verziója, így érdemes ezt használni ha felismeri a telefonodat. Itt van egy videó, amiben bemutatják, hogy hogyan kell a telefont helyreállítani amikor nem indul el valami miatt. A KIES-el is ugyan így tudod megcsinálni.

Alapvetően a hiba azért jelentkezett, mert valami gond volt az Androiddal a telefonodon. A frissítésnek hozzá kell férni a recovery-hez, de ezt valami megakadályozta. A teljes Android újratelepítése, az alkalmazások újratelepítése és a rendszer beállítása sokkal gyorsabb, mint keresgélni úgy a hibát, ami a rendszerszoftverben, vagy valamelyik alkalmazásban van, hogy nem indul el a rendszer. Természetesen a szoftver újratelepítése előtt legyen biztonsági mentésed a felhasználói adataidról (fotók, képek, dokumentumok, telefonszámok, sms-ek, ...). Ezt a Smart Switch-el meg tudod csinálni.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Keresd itt a fórumon @ECHO -t ez az Ő asztala.....
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszi! Viszont így echo-ként nem találok usert,ha üzenetet akarok írni, nem tudod mi a pontos userneve, hogy rátalálhassak? Köszönöm!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A kezdő kukac is a felhasználónevéhez tartozik.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • @ECHO itt találod meg<<<
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Egyelőre @Echo nem válaszolt,de közben megoldottam a dolgot. Leírom ide is, hátha másnak is ez bejön. Nem tudom véletlen-e vagy ez tényleg általánosan jó megoldás,de íme:
    Hagytam bekapcsolva a telót a samsung felirattal és lényegében megvártam míg lemerül, mert ugye kikapcsolni sem lehetett. Amikor lemerült, akkor feltettem töltőre és vártam, hogy kb 20%-ig feltöltsön. Ekkor recovery módban indítottam újra Power+Volume up gombok egyszerre nyomásával. Mikor megjelent a  samsung galaxy logó,akkor felengedtem őket és máris recovery móban voltam. Itt kiválasztottam a wipe all app data opciót (vagy  nem tudom pontosan mi volt a neve) és ez tkp ledarálta a telóról az adatokat (az SD kártyát viszont hagyta!) és lényegében újra kellett beállítanom az oprendszert. Viszont plussz poén, hogy az android frissítése is sikeres volt, tehát nem a  régit kellett visszaállítanom!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Alapvetően jó amit csináltál. Mást nagyon nem is tudtál volna csinálni ebben az állapotban.
    A hiba utáni recovery módban egyből az alkalmazásadatok törlését kellett volna választanod. Ezzel nem állítja alapállapotba a telefont, csak az alkalmazások átmeneti tárolóját, felhasználói profilját, fiókadatait törli. Így amelyik alkalmazásnak be kell jelentkezni valamilyen online fiókba, így ezeket az adatokat ismét meg kell adnod.

    A wipe data nem egy megbízható megoldás egy szoftveresen téglásított mobilnál. Bár igazából nem volt tégla a telefon, de azért ezt akkor sem javasolnám. Ilyenkor elő kell venni a KIES-t vagy a Smart Switch-et. A KIES a régebbi telefonokhoz jó, a Smart Switch viszont már az újabb telefonokat támogatja. Valahol a Samu oldalán van egy támogatási lista. Alapvetően mindkét program ugyan azt tudja, csak a Smart Switch a KIES újabb, átnevezett verziója, így érdemes ezt használni ha felismeri a telefonodat. Itt van egy videó, amiben bemutatják, hogy hogyan kell a telefont helyreállítani amikor nem indul el valami miatt. A KIES-el is ugyan így tudod megcsinálni.

    Alapvetően a hiba azért jelentkezett, mert valami gond volt az Androiddal a telefonodon. A frissítésnek hozzá kell férni a recovery-hez, de ezt valami megakadályozta. A teljes Android újratelepítése, az alkalmazások újratelepítése és a rendszer beállítása sokkal gyorsabb, mint keresgélni úgy a hibát, ami a rendszerszoftverben, vagy valamelyik alkalmazásban van, hogy nem indul el a rendszer. Természetesen a szoftver újratelepítése előtt legyen biztonsági mentésed a felhasználói adataidról (fotók, képek, dokumentumok, telefonszámok, sms-ek, ...). Ezt a Smart Switch-el meg tudod csinálni.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Nagyon szépen köszönöm. Ez azért részletesebb és jóval szakmaibb, mint , amit én leírtam. És milyen hülye vagyok, tényleg, a KIES...régen volt vele dolgom,de már nem emlékeztem rá. Ez az opció eszembe sem jutott. Köszi!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd