Sziasztok! Ha egy folderben több munkafüzetet kijelölve Entert nyomok, a 2010-es Excel 1 db ablakában nyílnak meg (ctrl+TAB-bal válthatok köztük).
2016-os Excelnél az Enter után a kijelölt munkafüzetek külön-külön Excel példányokban nyílnak meg. Hogy tudnám beállítani, hogy egyetlen Excel ablakban nyíljanak meg?
Köszönettel, bogár
Szia, most nem tudom megnézni a céges gépen, de ha látszik is, a több külön Excel ablak helyett egy ablakban szeretném megkapni a munkafüzeteket. Erre kellene valami eldugott beállítás vagy akár regedites trükk, ha van ilyen. A lényeg az lenne, hogy úgy nyíljanak meg (vizuálisan), mint a régi 2010-esben.
Erre nem eldugott beállítás meg Regedit-es trükk kell (mivel ahhoz meg Rendszergazda kellene),
hanem oktatás, jelezd a főnöknek, hogy te csak Excel 2010-est láttál eddig a többit nem ismered.