Panasonic telefonközpont: nem lehet mellékről hívást indítani.

Panasonic telefonközpont: nem lehet mellékről hívást indítani.
2022-09-08T20:14:26+02:00
2022-09-11T22:50:25+02:00
2022-11-13T19:40:41+01:00
streetfighter22
Sziasztok!

A következőben szeretnék segítséget kérni: Adott egy panasonic kx-t30810 típusú alközpont. Nagyon régen kötötték be, több évtizedes dolog, ha ez egyáltalán releváns. Ezen két mellék van bekötve: egy a titkárságra, egy pedig a másik irodába. A probléma a következő: Amennyiben a titkárságra kötött telefont az alközpont valamelyik mellék "portjára" (CO1/CO2/CO3) kötöm, akkor csak bejövő hívást tudok fogadni, kimenő hívást semmilyen oda kötött készülékről nem tudok indítani. A szám tárcsázása után csak búg a készülék. Azt is megpróbáltam, hogy tácsázáskor a 06701234567 helyett a 36701234567 formátumot használom, de ez sem vált be. Gigaset DA510 típúsú telefont vettem, teljesen új, de azzal sem működik, és másik készülékkel sem. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy végképp nem vagyok jártas a telefonközpontokkal kapcsolatban, ezért ha valami nagy hülyeséget írok, bocsánat. A bejövő vonalat a Telekom adja, de az ügyfélszolgálatuk ebben nem tud segíteni (elmondásuk szerint).  Ha közvetlenül a telekom boxából a készülékbe dugom a kábelt, akkor gond nélkül megy a dolog, viszont az intézmény ragaszkodik ahhoz, hogy igény esetén egy bejövő hívást a másik irodába át tudják kapcsolni, sajnos ez így önmagában nem megoldás.
Megpróbáltam az alközpontot ki/be kapcsolni, illetve másik mellékre dugni a készüléket, de nem vált be egyik sem, így nem tudom, milyen irányba kellene elindulnom...
A tanácsokat előre is köszönöm szépen!
Mutasd a teljes hozzászólást!

Tetszett amit olvastál? Szeretnél a jövőben is értesülni a hasonló érdekességekről?
abcd