MS Outlook csatolt fálj küldés probléma
2010-05-13T09:42:57+02:00
2010-06-11T12:02:51+02:00
2022-07-18T21:31:09+02:00
tonio11
Az OE-ről álltam át az offices outlookra. A kimenő levelezés rendben műxik, de ha csatolt fájl is menne, akkor rettentő sokáig a "feldolgozás" jelenik meg, és a küldés kb 80%-on megáll, és nincs tovább.
Segítsetek, mit állíthattam be rosszul.

A hibajelzés a következő:

A(z) 'XXXXXX - Küldés' feladat hibát jelzett (0x8004210B): 'A művelet időtúllépés miatt leállt, mert a küldő kiszolgáló (SMTP) nem válaszolt. Ha ez az üzenet a továbbiakban is megjelenik, forduljon internetszolgáltatójához vagy a kiszolgáló rendszergazdájához.'


A(z) 'XXXXX - Küldés' feladat hibát jelzett (0x800CCC0B): 'Ismeretlen hiba: 0x800CCC0B'
Mutasd a teljes hozzászólást!
Azt a hibát követtem el - mint kiderült - hogy a levelezési fiókokban a kimenő levelek kiszolgálóját csak IMAP-ra állítottam. Ugyanezeket a fiókokat meg kellett ismételnem POP3/SMTP-re is, és innentől kezdve a levelezés normálisan működik.
Köszönöm a segítő próbálkozásokat, de leírtam ezeket, ha más is beleütközik ebbe a gondba, ne szívjon annyit, mint én.
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Szia!

    Kellene még néhány adat:
    Internet szolgáltató?
    MTU mérete?
    SMTP szerver?
    Víruskereső?
    Tűzfal?

    (Nekem is volt "hasonló" gondom vagy másfél éve, nem nagyon javult meg, aztán egyszer csak megszűnt. Katt ide)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Köszi, átnéztem a küldött másik topicot is. Valami hasonló lehet a nyűg, de már 1 mb-s leveleknél is.
    Internet szolgáltató: datanet
    MTU...nem tudom mi az
    smtp.datanet.hu
    víruskergető: NOD32

    De a szolgáltató oldalán nemigen lehet gond, mert ez a gép hálózatban van, és a többi gépről normálisan ketyeg minden. A datanet javasolta, hogy kapcsoljam ki a víruskergető kimenő levelek ellenőrzését, de nemigen jutottam vele előbbre. Legfeléjebb annyiban, hogy a küldés-fogadás ablakban a folyamatjelző eljut 100%-ig, kiirja, hogy a küldés kész, de nem rakja át az elküldöttbe. Ha megnyitom az üzenetet, rá van írva, hogy az üzi nincs elküldve.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hány gigás fájlt akarsz átküldeni?
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Semmi különös méret. 1 MB
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Ugyanez volt nekem is. Semmit sem csináltam vele, egyszer csak megjavult. (Hogy most az Outlook kapott-e javítást vagy a szolgáltató szervere, azt már nem tudom.)
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Azt a hibát követtem el - mint kiderült - hogy a levelezési fiókokban a kimenő levelek kiszolgálóját csak IMAP-ra állítottam. Ugyanezeket a fiókokat meg kellett ismételnem POP3/SMTP-re is, és innentől kezdve a levelezés normálisan működik.
    Köszönöm a segítő próbálkozásokat, de leírtam ezeket, ha más is beleütközik ebbe a gondba, ne szívjon annyit, mint én.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd