A következő a problémám:
Outlook 2003-ból kellene kinyernem az e-mail jelszót. Nincs meg a szerződés, a szolgáltatóval sem boldogulunk, csak a jelszó kinyerése jöhet szóba! Már próbáltam több programmal is, de nem jeleníti meg a jelszót (pl:mailpass). Próbáltam thunderbird-el importálni a fiókot, de a beállítások importjánál hibát jelez és nem vesz át semmit. A pc egy SBS 2003 hálózati beállításával konfigurált tartományba belépett gép. És természetesen ingyenes megoldás kellene. A mailpass egyébként más gépen működik és kiírja a jelszavakat, de itt mindent kiír csak a jelszót nem. Két oka van annak, hogy kell a jelszó:1. van egy nagy e-mail, ami a működő rendszerben nem tud lejönni (időtúllépés miatt), és webmailon törölni kellene. 2. átköltözne ez a mail egy másik felhasználói fiókba. Mindenféle megoldás érdekel.
ez egy bonyolult ügy, hidd el a szolgáltató nem adott új jelszót!! Kért már aláírási címpéldányt, cégbírósági bejegyzés másolatot, közölte, hogy nem szükséges nekünk a szerződés, stb, stb. Vicc az egész.
u.i.: Nem okoskodást kérem, csak a problémára megoldást!
Nem okoskodás - elég furán hangzik amit leírtál ( nagyon érdekes ez a szolgáltatós dolog, de ugyanúgy az is, hogy minden gépen, csak ezen nem...), ilyenkor óhatatlanul felmerül a kérdés: valós-e a probléma, vagy inkább csak valaki a sötét útjait próbálja valamiképp rejteni, ... rejteni valós szándékát.
Má'pedig ez nem az a fórum.
Egyfelől: LINK
Másfelől az outlook a pst-ben tárolja a jelszavakat. Ha az megvan, akkor egy sajátgépre telepített helyi elérésű outlokba téve működnie kell.
Ha nem működik, akkor akkor az a fájl már eleve hibás.
Ha működik, akkor már exporttal vagy importtal , vagy bármivel a konfigot, vagy a jelszót ki lehet venni - ha ki lehet.
Nem tudom, de ha a többi gépen jó, akkor azokból nem lehet megoldani?
Ha ilyen a szolgáltaó, lehet váltani másikhoz, nem kell támogatni őket ha ennyire nincs rá szükségük és ennyire negatívan állnak a dologhoz. Mindenesetre furcsának találom nagyon.
Lehet, hogy furán hangzik, de ez van. A szolgáltatóval bontott néhány szerződést a cég. Az élő szerződésekről próbáltunk szerződés másolatot kérni, de azt nem adnak, mert szerintük nem feltétele a működéshez a szerződés megléte. Küldtek egy szerződésszámot (ami egyébként rajta van a számlán is), hogy bizonyítsák (nekünk), hogy van szerződés közöttünk (ez teljesen komoly!!). Azt mondták, lehet jelszómódosítást kérni írásban (cégbejegyzés, címpéldány, stb) és akkor majd értesítenek. Ez kb 2 hete történt, azóta csak annyit mondanak, hogy folyamatban van az ügy. Közben jött a működő e-mail fiókba egy nagyobb levél, ami (a lassú net miatt) megakasztja a többi érkezését (timeout). Amint beérkeznek ezek a levelek, melyek valószínűleg tartalmaznak termék rendelést is, meg lesz szüntetve ez a nevetséges szolgáltatás, de addig patt helyzet van.
A mail pass view programot írtam is, de az üresen hagyta a jelszó mezőt, pedig máshol kipróbálva működik (a saját fiókjaimon kifogástalanul). A másik programot megnézem.
A link nem segítség, mert nem a pst file van jelszavazva. Az email jelszavakat tudtommal a registry tárolja valahol, de nem tudom, hogy hol. A pst file-al mindent kipróbáltam már: import másik gépen, de ez a jelszavakat nem veszi át. A file egyébként teljesen jó, mert az importálás vagy csak bemásolás után a leveleket meg lehet nézni.
A link alatt nem is a pst jelszavazásáról volt szó - vagy nem csak arról, persze ehhez el is kellene olvasni ami oda van írva - , hanem a email fiókéról - azt meg a pst tartalmazza a beállításokkal együtt, ezért lehet az, hogy egy új telepítésű windowson az outlookba visszamásolva a pst fájlt, minden beállításod és egyebed működik újra, rögtön levelezhetsz, és ennek semmi köze a win regisztrijéhez.
"Lépjen kapcsolatba internetszolgáltatójával (ISP), és kérje meg, hogy állítson be egy új jelszót fiókjához. Az Outlook alkalmazásból nem nyerhető ki a régi jelszó."
Ez a cikkben van. Ezzel nem sokra megyek... Mi mást lehet még olvasni a link alatt, ami hasznos lehet?
Ezt javítanám: a PST semmi információt nemtartalmaz az email fiókról, mindössze a levelezést és annak mappastruktúráját. Ha egy PST-t visszamásolsz egy frissen telepített gépre, attól a fiókod még nem lesz meg, csak a leveleid. Ez Microsoft-éknál így működik. Ellenben egy Thunderbird-öt elég csak Copy-zni és megvan minden.
A jelszavak registryben vannak tárolva titkosítva, ezért nem nyerhetők ki onnan, olyan egyszerüen.
Végül is a Mail Pass View megmutatta a jelszót. De egy adalék a dologhoz: a registryben tárolja a beállításokat, viszont a user könyvtárából szedi ki a jelszót (ntuser.dat valószínűleg). Az elején azért nem látta a jelszót a progi, mert a felhasználó könyvtáraihoz nem volt hozzáférés (valami vírus beleszólt a dologba), amint sikerült hozzáférni a könyvtárakhoz, egyből volt jelszó. Még egy dolog a későbbiekre: nirsoft.net (nem .com). Köszönöm a segítséget.
Mondjuk ebben lehet valami, mert talán kevertem a címjegyzékkel/névjegyekkel, naplóbejegyzésekkel, stb.
A beállításokat külön kellett exportálni.
Hát nagyon régen használtam már, szerencsére nem is kell látnom sem.