Dell inspiron szokatlan probléma
2012-06-21T16:30:28+02:00
2012-06-22T18:44:13+02:00
2022-07-19T04:11:26+02:00
KZq8400
Sziasztok!

Olyan gond van faterom új céges laptopjával, dell inspiron 15r asszem, hogy miután bekapcsolom csatlakozik wifire, van is net egy darabig de néha gondol egyet, elmegy a net. Ha tálcán ráviszem a kurzort a wifi logojára semmit nem ír ki (pl internet elérés), viszont hangerőt kiírja meg minden más egyebet. Innentől kezdve semmilyen programot nem akar megnyitni se böngészőt, outlookot, vlc-t sorolhatnám...
Újraindításra rányomok, kínkeservesen bezár mindent, aztán megáll a tudománya a leállítás képernyőnél. (volt h 1 órát hagytam, nem indult újra...)
Mindig csak a bekapcsológomb hosszanti lenyomásával lehetett kikapcsolni...
Ha van valami tippetek, hogyan oldjam ezt meg, akkor bármiféle segítséget elfogadok :D

(Intel i3 2,53 GHz, 4GB RAM, integrált intel 64MB VGA, WIN 7 Professional 32 bit)

köszi előre is!
Mutasd a teljes hozzászólást!
Szia KZq8400!

A Dell Inspiron 15R készülék NEM támogatja a 32bit-es operációs rendszert. Ergo nincs hivatalos driver semmilyen hardver egységhez a készülékben. Ez lehet egy probléma.
Ha felrántottatok egy 64bit-es Win 7-et, akkor kell megnézni, hogyan viselkedik a notebook.
Mielőtt jön a "miazhogynincs32bitesszupport" meg "deszar,hogynemhasználhatomaztazoprendszertamitakarok"
A Dell Inspiron termékcsalád NEM business Class termék. Otthonra szánták, ezért van CSAK win7 64 support rá. Céges notebook lehet Dellből Vostro, Latitude, Precision...
Ha esetleg a 64bit-es op.rendszerrel is rosszalkodik, akkor fáradj kérlek erre az oldalra és a Service Tag alapján nézd meg a garanciáját. Dell Support
Ha Basic Warranty, vagy Next Business Day Warranty van rajta, akkor helyszínre megy a szervizes, ha pedig RTD (Return to Depot) akkor be kell fáradnod egy Dell szervizbe.
Helyszíni gar. esetén hívd ezt (az ingyenes) telefonszámot: 0680 016-157
Javaslom, hogy szerviz gar. esetén is tedd meg a hívást, így van esély rá, hogy hamarabb elvégzik a javítást, mert korábban megérkezik a rendelésed alapján az új alkatrész.

Ja még valami:
"garanciális cserét a cég kell igényelje." --->kb80a
NINCS csere. Cégnél meg főleg! Fogyasztóvédelem foglalkozik ezzel! A cég, aki gazdasági vagy szakmai tevékenység körében árut vesz, rendel, kap, használ (ÁFA-t igényel vissza vagy továbbértékesíti) nem minősül fogyasztónak.
Csere csak Fogyasztóvédelmi törvények alapján illeti meg a Fogyasztót, egyéb esetben a vállalt garanciaidőn belül javítanak!
Mutasd a teljes hozzászólást!

  • Ujra kell rakni nyomorult gépet.
    Ha mindíg is csak így lehetett kikapcsolni akkor feltételezem, hogy édesapád kapott egy agyon nyűvött windowsos laptopot.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Hali!

    A jövőben segítsd annyival a fórum látogatóit - és ezáltal önmagad is -, hogy NORMÁLIS, A PROBLÉMÁT JÓL KÖRÜLÍRÓ CÍMET ADSZ a témának. Előre is köszönöm (az ő nevükben is).

    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia. Nem garis véletlenül a lapi? Ez egy masszív fagyás közeli állapotnak tűnik, amit sztem a wifi kari (drivere) okoz. Valószínűleg nem jó drivert telepítettek fel hozzá és ez okozhatja a ezt a belassulást. Ha hardverhibás lenne, akkor sztem kékhalálozna, vagy újraindulna a rendszer. Ezért először a wifi kari driverét frissítsd, ha tudod. Lehetőleg addig amíg a különleges kikapcsolás módod le nem darálja a vinyóról a fontos adatokat.

    Próba meg egy próba erejéig a wifi karit letiltani és a vezetékes kártyára csatlakozni a routerből. Ha így nem fagy a rendszer akkor egyértelmű a dolog.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • értettem!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • köszönöm a válaszokat! megpróbálkozom mindennel!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • A faterod vigye be a céges laptopot a céghez,keresse meg a rendszergazdát és adja oda neki.Mert így használhatatlan. Majd ő kínlódik vele(sőt lehet le cserélik másikra).Nem ildomos céges gépen bármit változtatni,mert az nem a tied,nem a faterodé, hanem a cégé.
    Ha a mi gépünket is otthon(céges)baxatnák, igencsak haragudnék érte.Csak használatra kapta a munkájához,és nem arra,hogy ott bármit változtasson.Az nem a te feladatod,nem is a faterodé.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • ...aztán megáll a tudománya a leállítás képernyőnél.


    Hardverhiba is lehet. A kártya megszűnik működni és a Windows megpróbálja kivágni a rendszerből. Az ikon eltűnik, de nem tudja teljesen ledobni a hardvert ->
    megáll a tudománya a leállítás képernyőnél
    .

    Vissza kell vinni a céghez a gépet; a garanciális cserét a cég kell igényelje.
    Mutasd a teljes hozzászólást!
  • Szia KZq8400!

    A Dell Inspiron 15R készülék NEM támogatja a 32bit-es operációs rendszert. Ergo nincs hivatalos driver semmilyen hardver egységhez a készülékben. Ez lehet egy probléma.
    Ha felrántottatok egy 64bit-es Win 7-et, akkor kell megnézni, hogyan viselkedik a notebook.
    Mielőtt jön a "miazhogynincs32bitesszupport" meg "deszar,hogynemhasználhatomaztazoprendszertamitakarok"
    A Dell Inspiron termékcsalád NEM business Class termék. Otthonra szánták, ezért van CSAK win7 64 support rá. Céges notebook lehet Dellből Vostro, Latitude, Precision...
    Ha esetleg a 64bit-es op.rendszerrel is rosszalkodik, akkor fáradj kérlek erre az oldalra és a Service Tag alapján nézd meg a garanciáját. Dell Support
    Ha Basic Warranty, vagy Next Business Day Warranty van rajta, akkor helyszínre megy a szervizes, ha pedig RTD (Return to Depot) akkor be kell fáradnod egy Dell szervizbe.
    Helyszíni gar. esetén hívd ezt (az ingyenes) telefonszámot: 0680 016-157
    Javaslom, hogy szerviz gar. esetén is tedd meg a hívást, így van esély rá, hogy hamarabb elvégzik a javítást, mert korábban megérkezik a rendelésed alapján az új alkatrész.

    Ja még valami:
    "garanciális cserét a cég kell igényelje." --->kb80a
    NINCS csere. Cégnél meg főleg! Fogyasztóvédelem foglalkozik ezzel! A cég, aki gazdasági vagy szakmai tevékenység körében árut vesz, rendel, kap, használ (ÁFA-t igényel vissza vagy továbbértékesíti) nem minősül fogyasztónak.
    Csere csak Fogyasztóvédelmi törvények alapján illeti meg a Fogyasztót, egyéb esetben a vállalt garanciaidőn belül javítanak!
    Mutasd a teljes hozzászólást!
abcd