Jó hírünk van azon olvasóink számára, akik eddig kevesellték a Facebook által az arcukba tolt reklám mennyiségét. A közösségi oldal ugyanis hamarosan az eddig a hirdetésektől mentes Messenger üzenőprogramjába is rak majd belőlük - ezáltal megelőzve, hogy annak használata közben reklámelvonási tüntetek törjenek ki a júzereken.

A hirdetések a mobilos Messenger-ben közvetlenül a beszélgetések listájában fognak megjelenni - hasonlóan ahhoz, ahogy jó ideje már a hírfolyamban is feltűnnek a megosztások és állapotfrissítések között. Méretük és előfordulási gyakoriságuk a Facebook szerint függni fog a telefon képernyőjének méretétől és attól is, hogy a felhasználó milyen sokat chatel másokkal; tartalmukra ugyanakkor nem lesz hatással az, hogy az üzenetekben miről folyt a beszélgetés.

A reklámok közvetlen az üzenetváltások között fognak megjelenni - bökésre pedig teljes képernyősre nyílnak majdA reklámok közvetlen az üzenetváltások között fognak megjelenni - bökésre pedig teljes képernyősre nyílnak majd

A reklámok érintésre teljes képernyősre nyílnak majd ki, sőt, egy gomb segítségével üzenetváltást lehet majd kezdeményezni a hirdetővel - illetve vélhetően inkább az utóbbi által üzembe állított chatbottal - is.

A hirdetések megjelenésére a Facebook Messenger-ben az elkövetkező hetek során lehet majd számítani.