Bár az, hogy manapság már nem csak a sci-fi filmekben, de a reklámokban is rengeteg számítógépes grafikát látunk, magától értetődő dolognak tűnik. Az ugyanakkor meglepetés lehet a legtöbbek számára, hogy mégis milyen szintű a manipuláció, és mennyire nem a valóság jelenik meg még olyan, látszólag valódi, tárgyi termékeket hirdető anyagokban is, mint pl. az autóreklámok.
Aki ugyanis a fenti videót megnézi, ezek után nem tud majd ugyanúgy tekinteni egyetlen ilyen klipre sem. Ebben ugyanis egy olyan modellautó bemutatója látható, aminek segítségével szinte bármilyen - akár nem is létező - járműhöz készíthető meggyőző és hatásos reklámklip.
Mindehhez a számítógépes grafika mellett egy, az önvezető autókban alkalmazotthoz is hasonló térérzékelő, illetve a 360-fokos videók készítésében is fontos szerepet játszó kamerarendszert használnak fel, amik segítségével egy minden szempontból élethűnek tűnő, de valójában teljesen virtuális modelljét hozhatják létre az autók környezetének. Utóbbiba aztán tetszőleges járműmodell illeszthető be, ami meggyőzően viselkedik - úgy, mint ha tényleg a valóságban is létezne.
Mindennek köszönhetően az autóreklámok már az előtt leforgathatók, hogy a bennük szereplő járművek a valóságban is elkészülnének - sőt, egy modellfrissítés esetén egyszerűen jeleníthetők meg bennük a változtatások is. Ugyanakkor az is teljesen nyilvánvaló, hogy az így leforgatott klipben még véletlenül sem a majdan megvásárolható autó menettulajdonságai jelennek meg, illetve, hogy innentől kezdve a jármű egyéb sajátosságainak meghamisítása is pofonegyszerűvé válik.