A Toyota a közelmúltban bemutatott hibrid autója, a C-HR legújabb reklámját egy meglehetősen szokatlan stílusban valósította meg. A japán cég ugyanis az egy perces klipet az egykori 8-bites játékok stílusában készítette el, méghozzá utóbbiak egyik legismertebb képviselőjének álcázva azt.

A reklám ugyanis szakasztott úgy néz ki, mint ha az ikonikus Street Fighter II játékból lett volna felvéve - azt az apróságot leszámítva, hogy a főszereplőt az ismert karakterek helyett a Toyota új autója képezi. Utóbbi ugyanakkor éppen úgy küzd az ellenfelekkel, mint azt a játék eredeti változatában a felhasználó tehetné az általa választott karakterrel.

Bár a reklám igazából nem villant meg semmit a valódi C-HR előnyeiből, valószínűleg így is felkelti majd a most 30-40 éves férfi korosztály figyelmét, aminek képviselői fiatal korukban számolatlan órákat tölthettek az eredeti Street Fighter játékban verekedéssel.